Świadczymy kompleksową obsługę z zakresu prawa reklamy.

Oceniamy założenia planowanych działań reklamowych i będące w toku działania
marketingowe. Przygotowujemy i negocjujemy ramowe i wykonawcze umowy
o obsługę kampanii reklamowych oraz prowadzimy monitoring akcji reklamowych
konkurencji.

Opiniujemy programy lojalnościowe oraz wykorzystywanie w reklamie dóbr
niematerialnych chronionych prawami własności intelektualnej.

Szczególnym obszarem naszych zainteresowań są zagadnienia związane z ambush
marketingiem
, czyli z marketingiem opartym o nieautoryzowane skojarzenia
z ważnym wydarzeniem. Podczas Turnieju EURO 2012TM reprezentowaliśmy jego
organizatora w sporach ambush marketingowych. Posiadamy więc unikalne
doświadczenie, aby opiniować założenia planowanych działań marketingowych
związanych z ważnymi wydarzeniami jak również, aby doradzać i przeciwdziałać
nieuczciwym praktykom reklamowym w zakresie ambush marketingu.

Reprezentujemy naszych klientów w sporach z prawa reklamy, w tym o prowadzenie
nieuczciwej reklamy.

 

Doświadczenie:

UEFA – reprezentacja w sporach związanych z kampaniami ambush marketingowymi w związku z EURO 2012TM
w Polsce, udział w programie RPP (Right Protection Program) w trakcie Turnieju, doradzanie w sprawach IP.

Producent kosmetyków – doradzanie oraz reprezentacja
w sporze o prowadzenie naśladowniczej reklamy oraz
o wprowadzenie niewolniczo podobnego opakowania szamponu oraz odżywki do włosów przeciwko konkurentowi.

Polski bank – reprezentacja
w sporze o nieuczciwe wykorzystanie bankomatów w reklamie targetowanej. Bieżąca ocena materiałów reklamowych pod kątem zgodności z przepisami oraz wymogami regulacyjnymi.

Sieć stacji paliw – reprezentacja w sporze oraz negocjacjach ugodowych dotyczących wykorzystania przez bank w reklamie swojego produktu: karty kredytowej, wizualizacji i grafik niewolniczo podobnych do grafik wykorzystywanych na kluczowym produkcie klienta.

Firma farmaceutyczna – bieżąca ocena materiałów reklamowych pod kątem ich zgodności z przepisami, reprezentacja w sporach przed Generalnym Inspektorem Farmaceutycznym (GIF).

Firma farmaceutyczna – reprezentacja w sporze
o prowadzenie nieuczciwej i wprowadzającej w błąd reklamy.